Alla inlägg under mars 2020

Av Katarina Gustafsson - 24 mars 2020 18:30

Jaha då kom nästa problem ,inte nog att man går och väntar på att få denna remiss utan att nu fick man idag 24/3 reda på att man inte kommer att få ut hela sin lön (dagen innan utbetalningen)anledningen var att det gått dåligt denna månad för företaget, Jag och min arbetskollega ville ha ett möte gällande detta + andra saker vi är missnöjda med.

Vi fick ett möte och det var jag och min kollega samt bägge cheferna, det handlade om Corona tider och att självklart så skulle vi få en inblick i företaget vad som sker och händer som vi begärde, och gällande restruktioner till Corona men ena chefen ryckte bara på axlarna och tyckte inte det var ett stort problem jag och min kollega tyckte var fruktansvärt. medans den andre chefen blev väldigt snopen eftersom han höll med oss.

Och så sade den chefen upp sig under detta möte och kollegan och jag såg ut som två fägelholkar nä fy vad tråkigt tyckte vi och blev väldigt ledsna.

Dagen gick och vi fick äntligen gå hem och när jag kom hem så låg remissen i brevlådan som jag väntat på.

Av Katarina Gustafsson - 16 mars 2020 18:30

Har upptäckt att det var något som kliat på ryggen och att det kändes som en finne (acne) då man har lite tajt att kunna se bakom valkarna på ryggen så såg jag att det var en leverfläck som det kliade på , hmmm tänkte jag,

Tog sen kontakt med vårdcentralen för att boka en tid å kolla denna fläck ringde i Januari och fick en tid 16 mars Läkaren ville skicka en akut remiss till en hudläkarmottagning för att ta en extra koll.

Dagarna gick och man satt på jobbet och tänkte lite på denna leverfläck och vad det kunde innebära , samtidigt som den hemska Pandemin hade slagit till och oroligheten runt omkring vad det kommer innebära med allt, speciell på mitt jobb då jag har kontakt med massor av folk hela dagarna, och vad det innebär då jag vet att jag ligger i en Risk zon pga att jag har hålrum i lungorna som jag legat inlagd på sjukhus för ca 10 år sedan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards