Alla inlägg under juni 2020

Av Katarina Gustafsson - 30 juni 2020 09:00

Då kom en ny remiss och det var till Hudläkarmottagningen för en ny operation på benet där dom upptäckt en leverfläck med förändring.


Denna ggr var jag inte lika nervös för det känns som man är i goda händer nu och att dom verkligen är snabba på att fixa allt hoppas jag 


Då var vi här och in på ett rum samma sjuksyrra som ska lägga bedövning och samma läkare det känns super bra


 

Av Katarina Gustafsson - 23 juni 2020 20:15

Japp då var vi här idag hos Onkologen på Huvud , Hals, Hudcanceravdelning


Vilken super Läkare jag fick träffa så pedagogisk och lugn

Jag fick ha ett öppet telefonsamtal med min Gubbe på luren då ingen får följa med in pga Pandemin

Och då berättade Läkaren att portvakten som dom tog bort hade en förändring men att den inte hade spridit sig   

men jag kommer att få gå här på KS på kontroller rätt ofta och sedan att jag blev anmäld till en extra Forskningsgrupp viket menas att jag kommer få extra kontroller med Ultraljud , scanning av leverfläckar , Onkologen mm

Det känns ju super bra , men jag har nog inte förstått riktigt allt varför jag fått detta men men

Glada 80 tal då man har solat mycket samt solarium var ju populära och jag är en riktigt soldyrkare, då min familj (föräldrar) haft ett hus i Spanien meningen var att vi skulle ha flyttat dit.

Sedan har jag varit utomlands 1-2 ggr per år ingen solskydd och man har ju även solat toppless.

      Poolen i vårat område

  Utsikten från vårat radhuset i Fuengirola Los Claveles 2B i Spanien 


Men nu är det slut på solandet, då jag måste ha stor hatt och solfaktor 50+ sedan vara i skuggan ofta hur ska det bli och vi som ska ut och tälta i år på Öland, vi får bo under en EK

Av Katarina Gustafsson - 9 juni 2020 16:30

  Då kom den nya remissen till att träffa min Onkolog Läkare för att få provsvaren på portvakten bla som dom tog.

Ska vara där hos Onkologen dagen innan Midsommarafton, och

som jag hoppas att jag vill fira med ett bra besked


Av Katarina Gustafsson - 1 juni 2020 08:30

Idag Måndag 1/6 åter till jobbet känns som det är på bättringsvägen , är dock svullen under armen och att det stramar sen har jag tappat känseln i underarmen , men det är tydligen ganska vanligt och det kan ta upp till ett 1/2 år innan det försvinner ,ryggen stramar då dom gjort en extra stor öppning och skurit djupare ner till 2 cm.

  bild på ryggen

Men nu ser jag fram emot nästa vecka då Sonen fyller 30 år herregud vad tiden rinner på när barnen bara växer och blir äldre.

Sen bär det av till Rehab nästa vecka oxå då man har fått hälsporre det räcker nu   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards