Alla inlägg under augusti 2020

Av Katarina Gustafsson - 25 augusti 2020 22:45

  Då var det dax att lämna Öland för denna gång.


Nu har man kommit hem och då var det dax att prata med Onkologen ang mina prickar som dom hittat efter nya prov och röntgen så har dom konstaterat att jag har en kraftig inflamation i kroppen och att prickarna var efter att man scannar varje del i kroppen så kan det bildas blodprickar när dom tar en bild (därav prickarna i lumgorna)

Det var ju skönt att det inte var mer melanom inne i organen.


Men efter detta besked så svullnade jag upp i munnen och ögonen blev röda,

fullt med blåsor i munnen och läpparna var jätte stora och det gjorde förbaskar ont och sved.

     

Nu är man verkligen en utsatt person man undrar när det ska lugna ner sig , och det blev ju inte roligare på jobbet när man inte kunde vara där och visa sig, Chefen tyckte inte att det var något konstigt med detta men det har aldrig chefen brytt sig i och inte hur jag mår efter alla mina operationer mm.Har aldrig frågat hur jag mår och hur prognosen lyder   

Av Katarina Gustafsson - 8 augusti 2020 22:15

        Denna plats på Öland är så himla fint där vi Campar ,och detta är Hundbadet så juvligt och rent.

Kan varmt rekomendera Böda Hamns Camping.

  Lite vågar gick denna dag men det är så långgrunt och med sandbotten

      Och här var vi uppe på Långe Erik fyr



Av Katarina Gustafsson - 5 augusti 2020 22:15

Vi blev lite sugna på blåbärspaj idag , då åkte vi till vår lilla blåbärsskog på Öland för att 

plocka så det räcker till en god smulpaj med vaniljsås jummy

   

Man får passa på att smaka oxå, här är en som älskar att äta blåbär och sitta mitt i allt snår

     

Men det räckte i alla fall till oss

Altså det var såååååå gott.

Av Katarina Gustafsson - 1 augusti 2020 09:00

ÄNTLIGEN SEMESTER 

Nu drar vi till Öland och jag får vila upp mig i 2 veckor där, sedan 1 vecka hemma innan jobb igen

fick inte ha längre semester tyvärr .

Vi hade provpackat takboxen men tyvärr fick inte allt plats utan vi fick hyra en släpkärra istället och

det är pga min Gubbe vill ha med det mesta när vi ska tälta.

  Takboxen

  Gubben börjar packa upp från släpkärran

  Han är så rolig, det är allt med   

    en fyrbent som chillar för första ggr i tält han har bara varit med i husvagn förut, men han fixade detta galant och stormtrivdes.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards