Alla inlägg under april 2020

Av Katarina Gustafsson - 24 april 2020 13:30

Då kom denna dag ,

äntligen som jag väntat på att få ta bort den kliande leverfläcken på ryggen.

Kl 13,30 hade jag tid och sjuksytern kom och hämtade mig och berättade att nu lägger vi massor av bedövning runt om och så får du vänta ca 10 - 15 min sen kommer läkaren och opererar bort den.

Läkaren kommer och tar bort den samtidigt så tar han ca 2 cm extra runt om för att vara på den säkra sidan säger han, det gick lysande, och Läkaren talade om att vi skickar iväg denna leverfläck på analys kan ta ca 3 veckor.

Vi bokade in ett återbesök den 15/5 och så hoppas vi att svaret kommit.

Så här ser man ut idag efter borttagning av leverfläcken.

   


Av Katarina Gustafsson - 3 april 2020 18:45

Då kom denna dag då jag äntligen fick träffa en Hudläkare han kollade på ryggen och den kliande leverfläck och konstaterade att den skulle vi operera bort, sedan tittade han på dom andra leverfläckarna och ställde en massa frågor men han var super duper duktig och trevlig.

Han berättade att man kommer dit och så lägger dom lokal bedövning och skär bort leverfläcken ock även tar lite extra runt om , och sedan skickas det iväg på analys .

Han trodde att jag skulle få en tid ganska snabbt och jag fick det efter 1 1/2 vecka.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards