Alla inlägg den 14 september 2020

Av Katarina Gustafsson - 14 september 2020 17:45

NY START PÅ DENNA VECKA BÖRJADE INTE BRA    


Måndag den 14/9 -2020

Är på jobbet och ska gå på min lunch , gör iordning min mat och sätter mig ner och äter

ca 12,45 på min lunchrast så ringer min chef och säger att vi ska ha ett möte kl 14 och säger vi syns och lägger på luren.

Jag fattar ingenting in kommer sen min arbetskollega och jag berättar för honom om detta möte och att det var ju ingen framförhållning direkt endast 1 timme innan fick man reda på om det .


Många tankar for omkring i huvudet om vad som skulle ske på mötet,

Vi hade mötet och jag fick reda på att jag inte kan jobba kvar för att dom inte har råd , jag blev paff och ställde frågan hur det kom sig att jag inte fått någon förvarning ang detta och hur länge dom planerat detta ? Jag fick till svar att det har precis hänt nu i helgen som dom planerat om detta.

Jag har jobbat i ca 3 veckor efter min semester och vet att det har varit problem långt innan.


Inte nog med att man ska hålla koll på sin MM och må dåligt utan nu ska man ha detta på sig oxå och bli utan arbete i denna ålder.

Vem fan vill anställa en 50+ hmmmm


Tar kontakt med Facket och berättar vad som hänt och hur min chef har aggerat idiotiskt på mötet då han inte var själv.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards